Menu Zamknij

Nowe zasady rezerwacji Sali Konferencyjnej

Drodzy Samorządowcy, Członkowie organizacji studenckich i studenckich kół naukowych,

w związku z niedoprecyzowanymi dotychczas zasadami rezerwacji sal i pojawianiem się mało komfortowych sytuacji (takich jak nakładanie się rezerwacji), postanowiliśmy zaradzić tym problemom. Stworzyliśmy krótki i przejrzysty Regulamin, wraz z formularzem rezerwacyjnym, który od dzisiaj stanowi o wyłącznych zasadach wynajmu Sali Konferencyjnej na II piętrze w Domu Medyka.

Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z nim przed składaniem kolejnych rezerwacji. Informujemy też, że nie można już dokonywać rezerwacji na starych zasadach (dzwoniąc lub przychodząc bezpośrednio do Biura Samorządu).

Mamy nadzieję, że nowe rozwiązanie uznacie za satysfakcjonujące wszystkie strony.

Poniżej znajdziecie link do nowego Regulaminu. Znaleźć możecie go również w zakładce „Sala Konferencyjna”, gdzie widnieje również podgląd dostępności Sali i aktualnych rezerwacji.